29 Ocak 2013 Salı

yürüyemiyosam mantı da yapamıyor değilim yani

Pazartesi günü tabanımda çıkan hain siğili aldırınca yürüyemez oldum... yürüyemeyebilirim amma ellerim çalışıyor :) getir götür işlerini yapabilecek birini de bulunca yani sevgili eşimi mantı yapmamak hiç bi neden yok.. evde geçen bu günleri değerlendirmek lazım :) işte bugünki mantı maceram..
 
 

 annem yıllardır bıçakla tek tek uğraşırdı bunları kesmek için.. kaç kere söylediysem de pizza bıçağını reddetti.. ama 2 dk da ben pizza bıçağımla hallediverdim.. bu arada yarın da pizza mı yapsam ne :)


velhasılı kelam akşama mantılarım afiyetle yendi... artanlar buzluğa girdi.. aniden gelebilecek misafir için en uygunu bu olur sanırım...
görüşmez üzree :)

3 yorum:

  1. ne kadar hamaratsın sen ya :D

    YanıtlaSil
  2. Maşallah çok güzel görünüyorlar :)Ellerine sağlık.Bu arada bende İstanbuldaki farklı lezzet ve mekanlarla ilgili paylaşım yapıyorum.Bana da beklerim :)http://istkazanbenkepce.blogspot.com

    YanıtlaSil