19 Mart 2013 Salı

Mutfaktaa neler oluyor :):)

Kurabiye maceram internetten tarif almakla başladı... tarifi güzelce yazdımm 500 gr margarin vs.. vs.. 
eve gittim uyguladım.. 500 gr margarine 4 fincan un olur mu? olmaz... bu işte bi yanlışlık var :) 
o 500 diye okuduğum 500 değilmişş 50 gr mış meğer.. :) un kat un kat un kat... tam 4 tepsi kurabiye çıkmaz mı... 


Bunun sadece kurabiye yapma bölümü yok ki bi de şeker hamuruyla süsleme kısmı var. krizler geçirmek üzereykenn sabır Allahım diye diye bitirdim kurabiyeleri :) 
Neyse sonunda afiyetle yendiler ama konu komşu herkes de nasiplendi :)
 bunlar da benim top cezeryelerim :) içinde ne yok ki
havuç, incir, kayısı, ceviz, badem, fındık, keçiboynuzu tozu, pötübör bisküvi, tam bir atom oldu :)
ilk deneyimimi başarıyla atlatmış oldum :)

 muffinlerim normalde kalp şeklinde olması gerekirken çok kabarınca yuvarlak oldular :)

Bu da benim kelepçeli kalıp deneyimim çok hoşuma gidiyor onları üretenlerden Allah Razı olsun :):)
evimde Kuran okuturken yapmıştım komşunun oğlu çok sevmişti.. sırf komşu için hazırladım bunu
afiyetle yediler inşallah :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder